Guest Startet 21.Mai.2021 Del på Facebook Startet 21.Mai.2021 Hei. Vi har en Wallas varmer 2400 i en Yamarin 76dc samt koketopp. Det lekker parafin ved bruk av varmeren. Vi har lokalisert feilen til at det ikke er fall på returslangen. Men varmeren står så høyt den kan og tanken er den vanlige standard parafintanken. Noen som kjenner til lavere og flatere tanker? Eller har andre tips slik at vi unngår at det lekker fra returslangen? Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 21.Mai.2021 Del på Facebook Svart 21.Mai.2021 Denne tanken er litt lavere. L380 x H195 x B210 mm. Koster ca kr 700,-. Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Guest Svart 21.Mai.2021 Del på Facebook Svart 21.Mai.2021 Takker! Ligner veldig på den vi har, men har ikke målene her så skal sjekke om denne er lavere/lav nok. men synes det er rart at ikke alle 76dc har dette problemet? Er kanskje 2400 endel større enn feks 1800? Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 21.Mai.2021 Del på Facebook Svart 21.Mai.2021 Samme målene på 1800 og 2400. Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Eureka Svart 21.Mai.2021 Del på Facebook Svart 21.Mai.2021 (redigert) Møtte på en kar med yamarin av slag , for noen år siden. Båten var ny for han. BB side av motorrommet eller et lasterom fløt det parafin. Jeg gløtta kjapt på det og konkluderte med manglende fall på retur og feil installasjon i båten. om det ikke er mulig å få fall, kan en jo jukse litt med å lage en egen oppsamling for retur, mindre beholder. Det er vel bare i oppstart at det kommer noe i returen. Redigert 21.Mai.2021 av Eureka (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.