Cheyenne Startet 21.Mai.2021 Del på Facebook Startet 21.Mai.2021 Tenkte å oppdatere kartet i plotter. Er det noen som har anbefalinger/motforestillinger om disse? Er jo en viss prisforskjell og lurer på om det er noe vits i å gå for Platinum. Sitér dette innlegget Link to post
Popeye70 Svart 21.Mai.2021 Del på Facebook Svart 21.Mai.2021 Sjekk hva plotteren din støtter før du kjøper inn. Det er ikke noe poeng å kjøpe Platinum+ hvis plotteren ikke støtter det. Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Cheyenne Svart 21.Mai.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Mai.2021 (redigert) Har en Lowrance HDS Carbon så den støtter vel det meste etter hva jeg har forstått? Redigert 21.Mai.2021 av Cheyenne (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Cheyenne Svart 24.Mai.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Mai.2021 Ingen som har prøvd Platinum? Sitér dette innlegget Link to post
Zhik Svart 24.Mai.2021 Del på Facebook Svart 24.Mai.2021 Platinum+ har mulighet for å vise satelittbilder. I tillegg er det noe som kalles 3D view. Selve kartet inneholder akkurat det samme som Navionics+. Platinum+ tar større plass, er dyrere og dekker et mindre område. Platinium+ kan brukes på HDS Carbon. Sitér dette innlegget www.SailTuv.no Link to post
Renzir Svart 24.Mai.2021 Del på Facebook Svart 24.Mai.2021 Jeg vurderte akkurat det samme for noen uker siden når jeg kjøpte kart. Fant ut at det ikke var verdt differansen. Har Navionics på iPad også, der er alle Platinium ting med. Savner ingen av disse tingene på plotteren. IPaden er eneste sted jeg kan tenke meg å bruke det. Da sitter jeg rolig å kan sjekke litt her og der. Det er der jeg planlegger ruter etc, så overfører jeg til plotteren etterpå. Sitér dette innlegget Link to post
Frissy Svart 25.Mai.2021 Del på Facebook Svart 25.Mai.2021 Tenker det samme som flere over her. Definer behovet ditt. Erfaringsmessig tenker jeg at satellittbildene er gode i forbindelse med planlegging. Men når jeg planlegger finnes jo satellittbildene gratis på feks "på sjøen gulesider" til tlf/pc mv og dette bruker jeg. Navionics + er derfor nok for mitt bruk. Men klart hvis du tenker det er nyttig med alt på samme sted så er jo platinum bedre. Sitér dette innlegget Link to post
Cheyenne Svart 25.Mai.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Mai.2021 Takker for svar. Da er Navionic+ bestilt😀 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.