Skarpnes911 30f Startet 22.Mai.2021 Del på Facebook Startet 22.Mai.2021 Hei tilten på hekk aggregatet sluttet å virke. Tror det er en sikring. Jeg kan tilte ned men ikke opp. Jeg har prøvd å finne sikringene, men finner ikke hvor de er. Jeg lett i alle luker jeg kan finne.. er det noen som har noen tips? når tilten sluttet å virke sluttet også indikatoren i displayene å vise hvor mye motoren er tiltet. Sitér dette innlegget Link to post
Windy 32 Svart 23.Mai.2021 Del på Facebook Svart 23.Mai.2021 Du skriver ikke hva slags motor /drev du har ,men har du volvo er sikringen vanligvis på babord side av motoren eller nede på startmotoren. Men siden du får tiltet ned er det nok ikke sikringen. Ikke så uvanlig at det blir irr i koblingene på releene på tiltpumpa,så ville nok tatt en sjekk det først..,rengjort og strammet disse. event kan det være tannhjulet og/eller tannkransen bak på syrehjelmen som har knekt eller løsnet..(om det er volvo) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.