Lystseilas Startet 23.Mai.2021 Del på Facebook Startet 23.Mai.2021 Hei! Jeg har kjøpt en Barton boomstrut (modell 44030) til båten min. Utfordringen er at jeg er litt usikker på riktig størrelse skruer for innfestingen som skal på bommen. Innfestingen til masta virker nokså selvforklarende. Båten er en Maxi Fenix, og har original Selden-mast, bom etc. Noen som har montert en slik boomstrut, som har noen gode tips og råd før jeg begynner å drille hull i masta og bommen? Særlig mht hvilke skruer jeg bør kjøpe for bomfestet. Tips og råd velkommen :) Sitér dette innlegget Link to post
Stekepanne Svart 23.Mai.2021 Del på Facebook Svart 23.Mai.2021 Står en del her: http://www.bartonmarine.com/tech-info-boom_strut-fitting-instruction-44030.asp Sitér dette innlegget Link to post
Lystseilas Svart 23.Mai.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Mai.2021 Takk for tips!! Det var en veldig god anvisning. Men jeg er fortsatt usikker på hva slags skruer jeg bør bruke på bominnfestingen.... Håper jeg har så flaks at noen her har montert en boomstrut på samme type bom som jeg har Sitér dette innlegget Link to post
Lystseilas Svart 23.Mai.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Mai.2021 Oppdatering, jeg skjønner nå litt mer hvorfor jeg sliter med dette. Det manglet skruer i settet jeg kjøpte. Det jeg trenger da er noen muttere som passer inn i slissen under bommen, som jeg kan skru dem inn i Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.