Andrimner Startet 23.Mai.2021 Del på Facebook Startet 23.Mai.2021 Hei, Jeg har nylig flyttet båten min til Killingen i Oslo, og hadde forhåpning om å få til et løft snart. Har prøvd å få avtalt det i ca. en måned nå, men det er rett og slett kul umulig å få svar fra dem - verken på telefon, eller på mail (mailadresse fra nettsiden, som jeg også brukte for å få kontrakt på båtplassen). Regner med det er andre også her inne som ligger der, er det noen som har noen tips til hvordan man bør gå frem for å få svar? Sitér dette innlegget Link to post
willmasta Svart 23.Mai.2021 Del på Facebook Svart 23.Mai.2021 (redigert) Sånn helt generelt - hva med å løfte båten er helt annen sted hvor de svarer? Hvis båten ligger der kan du vel gå innom kontoret, eventuelt slippen på andre siden av øya? Redigert 23.Mai.2021 av willmasta (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Andrimner Svart 29.Mai.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Mai.2021 Jeg vil jo gjerne bruke fasilitetene i havna jeg faktisk har kontrakt med, og gikk ut fra at det skulle være mulig når jeg skiftet båtplass. Jeg har en jobbsituasjon som gjør det umulig å gå innom i deres åpningstider (de er stengt i helgene), og ut fra tidligere erfaringer er det uansett en ganske stor sannsynlighet for at de ikke er til stede når jeg møter opp. I tillegg er det jo på generelt grunnlag litt ugreit at det ikke er mulig å få tak i havnekontoret hvor man har båten sin. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 29.Mai.2021 Del på Facebook Svart 29.Mai.2021 Tradisjon. Slik var det i 1960 også. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.