Roald Posted November 8, 2005 Share Posted November 8, 2005 Jeg har kjøpt meg en Island Gypsy fra 79. Tideligere eier sa at det skulle være en artikkel om båten i Båtguiden 79, derfor kunne jeg tenkt meg en kopi/elektronisk kopi eller om det var noen som var interesert i å selge meg bladet? Hilsen Roald roald@organizer.net Quote Norsk Trawler klubb Vår båt Tarpoon Link to post
TK_Øines Posted January 14, 2011 Share Posted January 14, 2011 BÅTGUIDEN er en faktaoversikt over nye båter på det norske markedet i angjeldende år. Du vil således ikke finne annen omtale av spesifikke modeller enn rene fakta-opplysninger. Se eksempler på www.batguiden.no. Island Gypsy figurerer første gang i BÅTGUIDEN 1982 med modellene Island Gypsy 30, 36 Sedan og 44 Fluch AC. Forøvrig vil du finne årets utgave av BÅTGUIDEN hos Narvesen 1. februar, mens den allerede nå er ute på www.batguiden.no. Quote Link to post
Recommended Posts