maw Startet 24.Mai.2021 Link til dette innlegget Startet 24.Mai.2021 Har en gammel henger som trenger nye ruller. Kan disse hjulene (bilde) byttes eller må helle stativet byttes. Feste på enden der ser sveiset ut.... Sitér dette innlegget Link to post
Jannmar Svart 24.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2021 (redigert) maw skrev 26 minutter siden: Har en gammel henger som trenger nye ruller. Kan disse hjulene (bilde) byttes eller må helle stativet byttes. Feste på enden der ser sveiset ut.... Ja disse rullene kan byttes. Du får nye på Biltema. Du må ikke bytte hele stativet. "Festet" på enden er ikke sveiset. Det er klinket. Ta ei fil og fil ned den kanten jeg har markert med pil på bildet. Når det er gjort kan du dra rulla av stanga (akslingen). Sett på den nye rulla, og klink stanga på nytt i den enden du brukte fila. Redigert 24.Mai.2021 av Jannmar (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Båtogbil Svart 24.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2021 Jannmar skrev 15 minutter siden: Ja disse rullene kan byttes. Du får nye på Biltema. Du må ikke bytte hele stativet. "Festet" på enden er ikke sveiset. Det er klinket. Ta ei fil og fil ned den kanten jeg har markert med pil på bildet. Når det er gjort kan du dra rulla av stanga (akslingen). Sett på den nye rulla, og klink stanga på nytt i den enden du brukte fila. Evt. bor et hull og sett i splint. Sitér dette innlegget Link to post
Jannmar Svart 24.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2021 Båtogbil skrev for 4 timer siden: Evt. bor et hull og sett i splint. Enig. Med tanke på fremtidig bytte av rull er splint det enkleste. Sitér dette innlegget Link to post
maw Svart 24.Mai.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2021 Supert, takk for svar ? Sitér dette innlegget Link to post
Helge77 Svart 25.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2021 Hvis du skal bytte mange gjul så kan det lønne seg kjøpe det på alibaba jeg kjøpte 18 stk for ca 1000 ink levering å mva Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.