amboseli Startet 25.Mai.2021 Del på Facebook Startet 25.Mai.2021 Hei, Noen som har tips til hvordan jeg får løsnet øvre girhus på mitt Volvo Penta DP-E drev? Har løsnet de fire boltene som holder det sammen med resten av drevet og løsnet drivknutebelgen. Likevel sitter det helt fast. Virker nesten som det er limt sammen, selv om jeg kan få en ørliten glippe på ene siden. Har forsøkt å banke med gummihammer på det og rikse fram og tilbake med muskelkraft uten hell. Antar jeg ikke kan bruke veldig mye makt eller større hammere, siden dette vel er et aluminiumsdrev. Så altså, nå håper jeg noen av dere der ute kan komme med gode tips. Sitér dette innlegget Link to post
amboseli Svart 29.Juli.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Juli.2021 Ingen som har noen erfaringer med dette? Sitér dette innlegget Link to post
Bellil Svart 30.Juli.2021 Del på Facebook Svart 30.Juli.2021 Har du sjekket splittegning med deleliste. Kanskje du kan tyde noe ut fra det. Du finner deleliste blaa her https://www.volvopentashop.com/jlmarine/en-GB/Details/PentaPartsCatalog/M-SD2-B_DPH?path=MarineDrivesAndTransmissions%2FM-SD2-B_DPH Sitér dette innlegget A calm sea never made a skilled sailor D5L Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.