NilsPils Svart 28.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2021 Hulda skrev for 4 timer siden: Dette med 'pressing' er en tøyelig variabel. Lageret er av gummi. Vil tippe, ut fra forklaringen, at slakken er rundt 0,5 mm. Støttes Det betyr vel i praksis kanskje at dette lageret er moderat slitt. Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Roger jo Svart 28.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2021 NilsPils skrev 26 minutter siden: Det betyr vel i praksis kanskje at dette lageret er moderat slitt. Støttes, hadde heller sjekket at akslingen er i senter på hylserøret og rettet opp motoren i år og eventuelt planlagt lager skifte til neste opptak. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
_Bliss_ Svart 28.Mai.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2021 Synes det kom litt dårlig frem på video snuttet. Det er nokk slakk til att man hører klunk når jeg tar tak i propell. Når det gjelder sentrering er ikke det sjekket, men hvordan sjekke det når det er p-brakett. Det er ganske langt spenn på aksling og med propell ser jeg for meg at den vil legge seg ned i cutless lager. Så hvis det blir slitt vil vel klaring/ gap bli større i øvre del av lager? Sitér dette innlegget Link to post
_Bliss_ Svart 30.Mai.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2021 (redigert) Ingen vei tilbake nå Redigert 30.Mai.2021 av _Bliss_ (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
_Bliss_ Svart 30.Mai.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2021 Nytt lager på plass. Godt å få det gjort Så ikke frem til jobben, men det gikk veldig greit. Så om noen lurer på å gjøre samme jobben uten å ta ut aksling, det går helt fint? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.