Kissa05 Startet 27.Mai.2021 Del på Facebook Startet 27.Mai.2021 Hei! Noen som erfaringer med denne båt/motor kombinasjonen? Hva er toppfart? Hvordan ligger den i sjøen? Kjøreegenskaper ved høy fart og litt bølger? Hvordan er plassen, for liten for en voksen person? Setter pris på alle svar:-) Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 27.Mai.2021 Del på Facebook Svart 27.Mai.2021 (redigert) Jeg så på en sånn og endte opp med en 550 med 90 hk etec i stedet. 500en er trang synes jeg. Men det kommer jo an på bruken :-) 550en vår har fint plass til 4-6 voksne, eller 2-3 med dykkerutstyr. Den er for liten til å ha de suverene RIB egenskapene i mye sjø store RIBer har - men er stabil og fin. Toppfart er 33-34 knop. Virker som om den har liten propell - for den er rask opp i plan selv med mye folk ombord. hvilket er viktigere for oss en et par knop ekstra på topp Redigert 27.Mai.2021 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Code0 Svart 27.Mai.2021 Del på Facebook Svart 27.Mai.2021 Jeg har tidligere eid en Zodiac Pro 500 med 50 hk. Så 75 må være mer en nok for den lille båten. Gikk opp til 550 med 115 hk etter et par år. Kjøpte 500 når unga fikk båtførerbevis..., den er steget opp fra en trimmet 9,9-hk. Sitér dette innlegget Link to post
Kissa05 Svart 27.Mai.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Mai.2021 Bitteliten skrev 51 minutter siden: Jeg så på en sånn og endte opp med en 550 med 90 hk etec i stedet. 500en er trang synes jeg. 550en vår har fint plass til 4-6 voksne. Den er for liten til å ha de suverene RIB egenskapene i mye sjø store RIBer har - men er stabil og fin. Toppfart er 33-34 knop. Virker som om den har liten propell - for den er rask opp i plan selv med mye folk ombord. hvilket er viktigere for oss en et par knop ekstra på topp Hva går disse for om dagen? Hva er en realistisk pris om jeg skulle kjøpe noe lignende? Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 27.Mai.2021 Del på Facebook Svart 27.Mai.2021 (redigert) Kommer an på stand og alder. nye tuber og ny motor drar opp. Her kan du lese litt om hvordan vi tenkte meste som selges ligger på finn Redigert 27.Mai.2021 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Kissa05 Svart 27.Mai.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Mai.2021 Bitteliten skrev 7 minutter siden: Kommer an på stand og alder. nye tuber og ny motor drar opp. Her kan du lese litt om hvordan vi tenkte meste som selges ligger på finn Hvilken årsmodell er din, årsmodell på motor? Hva var omtrent prisen du ga for denne? Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 27.Mai.2021 Del på Facebook Svart 27.Mai.2021 07 båt. 19 motor 18 pontonger vi holdt oss innenfor budsjettet Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.