mroj Startet 27.Mai.2021 Del på Facebook Startet 27.Mai.2021 Er det noen som har erfaring med å rense motorrommet imens båten er på vannet? Å bruke skrubb er så og si umulig, så jeg ser etter løsninger ala å dynke med zalo og ferskvann og pumpe ut. Tips? :-) Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 27.Mai.2021 Del på Facebook Svart 27.Mai.2021 Bruke en avfetting,malerkost og skylle med hageslangen gjør susen men syntes du ikke skal pumpe dette på sjøen Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart 27.Mai.2021 Del på Facebook Svart 27.Mai.2021 pipe skrev 9 minutter siden: Bruke en avfetting,malerkost og skylle med hageslangen gjør susen men syntes du ikke skal pumpe dette på sjøen Hvilke type avfetting er bra? Sitér dette innlegget Link to post
mroj Svart 27.Mai.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Mai.2021 Sitat Bruke en avfetting,malerkost og skylle med hageslangen gjør susen men syntes du ikke skal pumpe dette på sjøen Pumper ut i bøtte ja! Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 27.Mai.2021 Del på Facebook Svart 27.Mai.2021 (redigert) Torsen67 skrev 9 minutter siden: Hvilke type avfetting er bra? Bruk en Petrokjemisk avfetting. Ofte heter produktet noe med kaldavfetting på etiketten på flasken men ikke alltid. Dra innom enn bildel butikk så har de det du trenger Redigert 27.Mai.2021 av pipe (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Jannmar Svart 27.Mai.2021 Del på Facebook Svart 27.Mai.2021 (redigert) pipe skrev 37 minutter siden: Ofte heter produktet noe med kaldavfetting på etiketten på flasken men ikke alltid. Dra innom enn bildel butikk så har de det du trenger Biltema. Redigert 27.Mai.2021 av Jannmar (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Kallethekid Svart 27.Mai.2021 Del på Facebook Svart 27.Mai.2021 Jeg synes investering i en våtstøvsuger er blant de beste jeg har gjort. Perfekt for å få ut alt i trange motorrom. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.