Christoball Startet 28.Mai.2021 Del på Facebook Startet 28.Mai.2021 Servoljen på den hydrauliske styringen er moden for bytte. Det er snakk om D4 med Dph. Noen som kan beskrive hvordan jeg går frem? Har hatt vannlekkasje et sted så olja er misfarget. Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 28.Mai.2021 Del på Facebook Svart 28.Mai.2021 I vente på bedre svar vil jeg svare generelt. Hvis du kommer til retur slangen inn på servopumpa så tar du av den. Putt den i en dunk,kar eller en 1.5l brusflaske. Så starter du motoren og svinger i fra side til side og etterfyller servoolje når det begynner å gå tomt. Enn annen metode hvis trangt og vanskelig i komme til er å ta en geidesprøyte og suge opp servoolje i fra beholder. Etterfylle,starte opp motoren,svinge i fra side til side,stoppe motoren og gjenta noen ganger. Sitér dette innlegget Link to post
Brigg Svart 28.Mai.2021 Del på Facebook Svart 28.Mai.2021 Er årsaken til at det har kommet vann i olja avdekket og utbedret? Hvis ikke ville jeg startet der. Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
Christoball Svart 30.Mai.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Mai.2021 Takker for svar. Grunnen til at jeg har vann i Olja er funnet og utbedret. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.