SunseekerTom Startet 28.Mai.2021 Link til dette innlegget Startet 28.Mai.2021 Hei, håper noen kan hjelpe. Driver og strever fælt med et strammehjul her som jeg må få demontert. Har endelig klart å løsne sekskantskruen på det ene bildet med wd40 og muskelkraft. Problemet er at den innerste metallsirkelen på hjulet vil ikke løsne fra gjengene og jeg har ikke noen steder å "holde mot". Alle tips tas imot med takk :) Tom Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 28.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2021 Er det ikke bare å slå bolten innover med en hammer nå da? Sitér dette innlegget Link to post
SunseekerTom Svart 28.Mai.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2021 Takk for tips. Har forsøkt, men mine gigantiske hender og pølsefingre funker dårlig i det motor-rommet der. Mulig at det skal gå i teorien. Fpr forsøke igjen i morgen. Sitér dette innlegget Link to post
Fjordland Svart 28.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2021 Sett på en mutter før du slår, om du vil bevare gjengene. Er det plass til en muttertrekker? 2 muttere, kontra strammet og slag fra trekkerern vil gjerne løsne den Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.