slåtten Startet 29.Mai.2021 Link til dette innlegget Startet 29.Mai.2021 Hei, jeg lurer på hva som kan være dimensjon på skruer som fester kalesjebøylene til overbygget. Grovere maskinskruer enn metrisk. Finnmaster båt Sitér dette innlegget Link to post
VegJoh Svart 29.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2021 Hvis ingen vet dette av erfaring fra før her inne, så kan du kanskje skru den ut og ta mål av skruen og gjengestigningen. Legger du ved et bilde også, så blir det sikkert ennå enklere å få hjelp. Sitér dette innlegget D5L Skibsplast 14 | Hobby 445 Exclusive | Uttern D55 | Askeladden 705 Voyager | Marex 280 Holiday | HR 435 | Viksund 310 St.cruz | Bavaria 36 Cruiser Link to post
Komodo Svart 29.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2021 slåtten skrev 55 minutter siden: jeg lurer på hva som kan være dimensjon på skruer som fester kalesjebøylene til overbygget. Hvis du forventer noe svar på dette tror jeg du må hoste opp noe mer info for oss. Et bilde samtidig som du måler med skyvelære gjør antagelig susen. Ellers er det vel antagelig en eller annen UNC dimensjon siden du mener den har grovere stigning enn metriske gjenger. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.