Jump to content

Prosjekt Tresfjord 24'


`Laffen

Recommended Posts

Ja ja så var man godt i gang med renovasjonen av den gamle damen da...

(bilder kan sees her: Laffens hjemmeside (under tresfjord fanen)

Har støtt på ett "lite" problem :headbang: , jeg må rive hele overbygningen men vil jo ha den av i ett stykke (bruke som mal for ny). Problemet er: skruene vil ikke ut... må nok borre de ut... sukk (trenger nødvendigvis ikke gå som en drøm det heller...)

Kommer vel til å poste en del spm her etterhvert (prøve å samle de på en plass :wink: )

Håper værgudene snart er ferdig med å slippe vann ned på oss (siden jeg står utendørs), slik at jeg kan bli ferdig med rivingen og få byttet disse bordgangene før det blir skikkelig vinter...

Link to post
Share on other sites

Hei!

 

Fint med slike prosjekt-tråder. Vi holder også på å rive/bygge nytt doghouse på våres tresnekke. Det er sabla mye jobb, men når det er ferdig så tror jeg det vil være verdt alle timene og kostadene (for de blir det en del av etterhvert...)

 

Bilde

 

M/B Gamla

Link to post
Share on other sites

Hei Laffen!

 

Var og så på hjemesiden din. Litt av et prosjekt du setter i gang med! Du er ikke lettskremt heller, ser det ut til....

 

Det blir mange timer med både jobbing og tenking før du blir ferdig. Du har jo en suveren motor i din Sabb 2H - stell godt med den.

 

Lykke til med restaurering!

:seeya:

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...