Engers Startet 31.Mai.2021 Del på Facebook Startet 31.Mai.2021 Denne dere ser på bildet her sitter montert like ved batteriene i båten. Jeg har ikke peiling på hva dette er, eller hva den gjør / ikke gjør. Noen her som vet? Sitér dette innlegget Link to post
Santa_Claus Svart 31.Mai.2021 Del på Facebook Svart 31.Mai.2021 Rele som kobler sammen start og forbruksbatteriene når motoren går. Enkleste (og beste?) måten å få ladet begge batteriene fra generatoren på motoren. Sitér dette innlegget Link to post
Fantino Svart 31.Mai.2021 Del på Facebook Svart 31.Mai.2021 Det står jo på merkelappen 😇 Cyrix Battery Combiner 200A. Sitér dette innlegget Link to post
Engers Svart 31.Mai.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Mai.2021 Takk for svar Santa_Claus. Det var joen smart løsning. Fantino: Jeg ser også at det er det som står på denne, men jeg spurte om dette var det fordi jeg ikke var sikker på hva dette betydde. Hadde jeg gjort det, hadde jeg ikke spurt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.