henrikjo Startet 1.Juni.2021 Del på Facebook Startet 1.Juni.2021 (redigert) Jeg monterte ankervinsj ifjor, men fikk aldri rotet meg til å koble denne til fjernkontrollen jeg har til baugthrusteren. Tenkte jeg skulle gjøre det nå, og var innom og kjøpte en Side-Power signalkabel, som har plugger som ser slik ut: Denne pluggen passer imidlertid ikke inn i mottakeren, som ser slik ut: Jeg har leitet litt rundt, men finner ikke riktig plugg noe sted. Noen som har et tips til hvor jeg kan finne riktig plugg, evt. adapterkabel? Redigert 1.Juni.2021 av henrikjo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
henrikjo Svart 1.Juni.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Juni.2021 Det andre bildet forsvant visst. Mottakeren ser altså slik ut: Sitér dette innlegget Link to post
TideRace Svart 1.Juni.2021 Del på Facebook Svart 1.Juni.2021 (redigert) Overgangen du etterlyser skal normalt følge med i esken til "blackbox'en", mottageren. Hvis du ikke finner den kan du sikkert bare bestille ny via f.eks. Herholdt, Vallø Båt eller Seatronic. Disse er forhandlere av utstyr fra Sleipner. Redigert 1.Juni.2021 av TideRace (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
henrikjo Svart 8.Juni.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Juni.2021 For andre som evt. måtte lure på det samme. Det stemte som TideRace skrev, denne overgangen følger normalt med mottakeren. Jeg tok kontakt med Maritim i Tønsberg, som igjen kontaktet Sleipner. De kunne skaffe kabelsettet, som hadde følgende priser: Kabelsettet til vinsj heter 150711, pris kr. 110,-veil eks mva. Kabelsettet til thruster heter 150710, pris kr. 155,- veil eks mva. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.