Jump to content

Perkins 40hk 1980, hvilket sterke og svake sider ved disse?

ManU-79

Recommended Posts

Skulle jeg nå først kjøpe en båt med 41 år gammel motor var nokk Perkins et av mine førstevalg. Det var gode og holdbare motorer som det har vært lett å få billige deler til. Disse er produsert i stort antall og sitter i en mengde traktorer, aggregater og anleggsmaskiner i tillegg til i båter. Etter 41 år er det jo en fare for at mariniserings utstyret kan være tært og hvor lett det er å få tak i nytt vet jeg ikke.

Redigert av Bårdp (see edit history)
Bårdp skrev 1 time siden:

Skulle jeg nå først kjøpe en båt med 41 år gammel motor var nokk Perkins et av mine førstevalg. Det var gode og holdbare motorer som det har vært lett å få billige deler til. Disse er produsert i stort antall og sitter i en mengde traktorer, aggregater og anleggsmaskiner i tillegg til i båter. Etter 41 år er det jo en fare for at mariniserings utstyret kan være tært og hvor lett det er å få tak i nytt vet jeg ikke.

Takker så mye for bra input ??

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...