Martine29 Startet 2.Juni.2021 Link til dette innlegget Startet 2.Juni.2021 I Hasselvika, Indre Fosen, ligger det en skikkelig stor treskøyte som ser ut til å være restaurert. Navnet er HELT. Sikkert noen voksne karer her inne som kjenner til denne båten.... Sitér dette innlegget Link to post
Big Horn Svart 2.Juni.2021 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2021 Sitér dette innlegget Link to post
Makiki Svart 2.Juni.2021 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2021 På Marine Trafic ligger det 2 bilder av båten. I flg Skipsregisteret er Bjugn Sparebank eier. Sitér dette innlegget Link to post
Martine29 Svart 2.Juni.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2021 Vet at Helt lå lenge på Knarrlagsund på Hitra for rep. Mener verftet heter Ulvan mek verksted eller noe sånt og er fremdeles i virksomhet. Holkestad døde for noen år siden og Bjugn spbank overtok. Hvis man tar hurtigbåten fra Trondheim til Hasselvika så ligger Helt der. Hvis noen har en genuin interesse så kan jeg formidle et navn på en som har opplys om båten. Send en pm i så fall. Bilder tatt her på mårran. Sitér dette innlegget Link to post
Martine29 Svart 23.Juni.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2021 Her ligger Hent. Vakkert. Sitér dette innlegget Link to post
Big Horn Svart 23.Juni.2021 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2021 Har lurt på om ikke dette er skuta jeg var på tur med fra Lisboa på returen til Norge sommeren 93, men grunnet mye jazztobakk, surr og dårlig økonomi gikk det svært treigt, og jeg hoppet av før vi var ute av Portugal. Den er svært lik, men det kan være en annen. Husker ikke navnet på skuta, men eieren het Trygve til fornavn. Noen som kobler noe? Sitér dette innlegget Link to post
enslagsgjest Svart 23.Juni.2021 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2021 (redigert) Den lå på finn for noen år siden. Kanskje noen har lagret annonsen? Mener Aker Yachts var megler. Redigert 23.Juni.2021 av enslagsgjest (see edit history) Sitér dette innlegget Jeg er en slags gjest Link to post
Martine29 Svart 23.Juni.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2021 Beklager, båten heter HELT. Les litt i starten av denne tråden gutter... Sitér dette innlegget Link to post
Big Horn Svart 23.Juni.2021 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2021 1 hour ago, Martine29 said: Beklager, båten heter HELT. Les litt i starten av denne tråden gutter... Det er tydelig at det er samme skute det er snakk om, og gikk ut i fra at Hent var en skrivefeil....... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.