KC- Startet 4.Juni.2021 Del på Facebook Startet 4.Juni.2021 (redigert) Den gamle suzuki dt40'en snurrer og går i den gamle båten min på Oslofjorden - men jeg har noen løse tråder! Det vil si, ledninger. Disse ledningene kommer ut av kontrollboksen, og har tilsynelatende ingen påvirkning på motoren - den snurrer og går. Er det noen som har anelse om hva de skal kobles til? Redigert 4.Juni.2021 av KC- (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Fjordland Svart 4.Juni.2021 Del på Facebook Svart 4.Juni.2021 Det er til instrumenter. Om eg ikkje husker feil er den grå rpm signal. Sitér dette innlegget Link to post
KC- Svart 4.Juni.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Juni.2021 Ah... Har bare et voltmeter jeg. Og det er kobla til batteriet utenom... Det er ingen av disse som kan ha noe med dødmannsknappen å gjøre? Den funker nemlig ikke, motoren stopper ikke om den rød "nøkkelen" tas av. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.