nn- Posted June 4, 2021 Share Posted June 4, 2021 Hei. Jeg har bestilt en Sleipner fjernkontroll for styring av thrusterene. Ene thrusteren er en QL thruster. Forstår det slik at den i utgangspunktet ikke kan styres fra Sleipner fjernkontrollen, men at med hjelp av et relee er det mulig. Noen som har koblet opp noe tilsvarende og kan vise til beskrivelse og eventuelt tegninger? Og hvilke regler skal brukes? Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
nn- Posted June 5, 2021 Author Share Posted June 5, 2021 Skrev litt feil i innlegget over. Ikke hvilke regler som skal brukes, men hvilke relee skal brukes? Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
nn- Posted June 6, 2021 Author Share Posted June 6, 2021 Ingen som har koblet QL thruster til Sleipner fjernkontroll?? Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
btt Posted June 6, 2021 Share Posted June 6, 2021 Jeg bruker det, er litt forskjellige versjoner truster om dem er -styrt eller +styrt . Sjekk hva du har først 👌🏻 Min var bare p koble lett på Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
tomfro Posted June 6, 2021 Share Posted June 6, 2021 (edited) Har tilsvarende, koblet det opp på fredag! Denne koblingen virker på - styrt ql Virket som bare det i helgen! Edited June 6, 2021 by tomfro (see edit history) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
nn- Posted June 7, 2021 Author Share Posted June 7, 2021 Takk skal sjekke i morgen 👍 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
nn- Posted June 8, 2021 Author Share Posted June 8, 2021 tomfro skrev On 6.6.2021 at 14.00: Har tilsvarende, koblet det opp på fredag! Denne koblingen virker på - styrt ql Virket som bare det i helgen! Hvor kjøpte du releet? Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
tomfro Posted June 9, 2021 Share Posted June 9, 2021 Biltema 2 stk ENKELRELE LUKKET 30A 42-302 Jeg kjøpte også 2 stk Relésokkel sammenkoplingsbar Art.nr. 42-314 Disse skrudde jeg opp i bålen, relene står da løst i holderen og kan lett taes ut. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
nn- Posted June 10, 2021 Author Share Posted June 10, 2021 tomfro skrev On 9.6.2021 at 21.38: Biltema 2 stk ENKELRELE LUKKET 30A 42-302 Jeg kjøpte også 2 stk Relésokkel sammenkoplingsbar Art.nr. 42-314 Disse skrudde jeg opp i bålen, relene står da løst i holderen og kan lett taes ut. Tusen takk 😁 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts