Ida Marie III Startet 5.Juni.2021 Link til dette innlegget Startet 5.Juni.2021 Pumpen til sluket i dusjen raste plutselig ut, å sluttet selvfølgelig å pumpe..? Jeg tok turen ned i teknisk rom, å så at akslingen på EL. motoren hadde løsnet fra armen til membran pumpen...trumfet den på, men pga vinkelen får jeg den ikke lengre inn på den blanke akslingen... Spørsmålet er da hvor mye rå makt jeg kan bruke å få den innpå, eller om det er noen andre knep å få den innpå. Finner ikke bilde av den på nettet.. Skal der være noen form for låsing på undersiden av armen på membranpumpen..? Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 6.Juni.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2021 Da greide jeg og " smelle" den på plass... Men jeg ser ingen mulighet for å låse den i posisjon... Noen som kjenner til denne Jabsco pumpen...? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.