Kaptein50 Startet 5.Juni.2021 Del på Facebook Startet 5.Juni.2021 Hei Kan noen forklare meg hvordan Volvo Penta MD40A sin motor stoppknapp fungerer? Etter å ha reterminert alle kablene på batteriet, startmotor og - på motor så opplever jeg at stoppknapp fusker noen ganger. Dvs at jeg må holde stopp knappen inne i flere sekunder og noen ganger trykke den inn 2-3 ganger før motoren stopper. Hadde ikke dette problemet før. Alle kontaktpunkter er pusset skikkelig ned til rent metall. Kabler er klippet litt kortete (pga irr i endene) og det er montert nye kabelsko og krympestrømpe. Nye batteripolsko. Har lagt til et ekstra batteri og delt opp 1+2 bryteren slik at de to opprinnelige batteriene er nå posisjon 2 på bryteren mens det nye batteriet er posisjon 1 på batteriet. Det er kun + fra batteriene som går til bryter. Det er felles - på alle batteriene og - går også til gods på motoren. På forhånd takk 😊 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.