Jump to content

Mercury 30hk efi 2007 alarm


Bruker18

Recommended Posts

Kjører motoren i ca 10 min på litt over halv gass. Plutserlig begynner den å konstant pipe og går ned i turtall. Noen som har noen tips? Virker som at den går i nødmodus. Har nok olje ser det ut som. (Midten av peilepinne) 

 

Kjølestråle har den, termostat har jeg prøvd å ta ut for å teste om den ikke virket. Men fungerer som den skal. 
noen tips?

Alarmen piper fram til jeg slår av motor og venter litt før oppstart igjen. Så slutter den. 
 


 

klarer ikke å legge inn video

54ABF49B-E05E-4F4E-932A-39C7E3E5CF77.jpeg

Link to post
Share on other sites

  • 9 måneder senere...
Bruker18 skrev On 6.6.2021 at 10.03:

Kjører motoren i ca 10 min på litt over halv gass. Plutserlig begynner den å konstant pipe og går ned i turtall. Noen som har noen tips? Virker som at den går i nødmodus. Har nok olje ser det ut som. (Midten av peilepinne) 

 

Kjølestråle har den, termostat har jeg prøvd å ta ut for å teste om den ikke virket. Men fungerer som den skal. 
noen tips?

Alarmen piper fram til jeg slår av motor og venter litt før oppstart igjen. Så slutter den. 
 


 

klarer ikke å legge inn video

54ABF49B-E05E-4F4E-932A-39C7E3E5CF77.jpeg

Fant du en konklusjon? 

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...