BingoBonzo Posted June 6, 2021 Share Posted June 6, 2021 Har en ankervinsj fra Lofrans hvor sikringen går når jeg kjører ankeret ut, men ikke når jeg tar det inn.. Noen tips til starte feilsøking? Er det noe vedlikehold eller punkter jeg på sjekke på selve vinsjen? Quote Nord West 370 Coupe - Selges, klikk her Joda 370 Sport - Solgt Nor-Dan Searider 820W - Solgt Bavaria 34 Sport HT - Solgt Link to post Share on other sites More sharing options...
Gullfisk Posted June 6, 2021 Share Posted June 6, 2021 Om det er en plusstilkobling på motor for hver retning, kan det være kortslutning/overslag i den for utkjøring. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
BingoBonzo Posted June 6, 2021 Author Share Posted June 6, 2021 Glemte å si at sikringen går etter ca 5 sekunder. Nedenfor ser vi koblingen for strøm. Det er vel ikke plusspol for hver retning på denne. Quote Nord West 370 Coupe - Selges, klikk her Joda 370 Sport - Solgt Nor-Dan Searider 820W - Solgt Bavaria 34 Sport HT - Solgt Link to post Share on other sites More sharing options...
BingoBonzo Posted June 9, 2021 Author Share Posted June 9, 2021 (edited) Da fant jeg løsningen. Det var blitt vakkel i koblingen til kontrollen for ankeret, koblet om disse kablene og nå fungerer det som en drøm igjen 🤗 Edited June 9, 2021 by BingoBonzo (see edit history) Quote Nord West 370 Coupe - Selges, klikk her Joda 370 Sport - Solgt Nor-Dan Searider 820W - Solgt Bavaria 34 Sport HT - Solgt Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts