BingoBonzo Startet 6.Juni.2021 Del på Facebook Startet 6.Juni.2021 Har en ankervinsj fra Lofrans hvor sikringen går når jeg kjører ankeret ut, men ikke når jeg tar det inn.. Noen tips til starte feilsøking? Er det noe vedlikehold eller punkter jeg på sjekke på selve vinsjen? Sitér dette innlegget Nord West 370 Coupe - Selges, klikk her Joda 370 Sport - Solgt Nor-Dan Searider 820W - Solgt Bavaria 34 Sport HT - Solgt Link to post
Gullfisk Svart 6.Juni.2021 Del på Facebook Svart 6.Juni.2021 Om det er en plusstilkobling på motor for hver retning, kan det være kortslutning/overslag i den for utkjøring. Sitér dette innlegget Link to post
BingoBonzo Svart 6.Juni.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Juni.2021 Glemte å si at sikringen går etter ca 5 sekunder. Nedenfor ser vi koblingen for strøm. Det er vel ikke plusspol for hver retning på denne. Sitér dette innlegget Nord West 370 Coupe - Selges, klikk her Joda 370 Sport - Solgt Nor-Dan Searider 820W - Solgt Bavaria 34 Sport HT - Solgt Link to post
BingoBonzo Svart 9.Juni.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Juni.2021 (redigert) Da fant jeg løsningen. Det var blitt vakkel i koblingen til kontrollen for ankeret, koblet om disse kablene og nå fungerer det som en drøm igjen 🤗 Redigert 9.Juni.2021 av BingoBonzo (see edit history) Sitér dette innlegget Nord West 370 Coupe - Selges, klikk her Joda 370 Sport - Solgt Nor-Dan Searider 820W - Solgt Bavaria 34 Sport HT - Solgt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.