Bjarth Startet 6.Juni.2021 Del på Facebook Startet 6.Juni.2021 Når vi la oss til i solnedgangen i kveld så vi at vi ikke hadde gjort en god nok jobb med vaske kosten på «vinduene» på kalesjen. Jeg regner med det er salt fra turen i dag. Lurer på om noen har tips til noe som gjør det lett å spyle daglig? eller må det poleres for å få fint igjen? Sitér dette innlegget Link to post
TrikkerN Lønning Svart 6.Juni.2021 Del på Facebook Svart 6.Juni.2021 Wax on wax off Sitér dette innlegget Link to post
Sequoia Svart 6.Juni.2021 Del på Facebook Svart 6.Juni.2021 TrikkerN Lønning skrev 53 minutter siden: Wax on wax off +1 Sitér dette innlegget Link to post
Bjarth Svart 6.Juni.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Juni.2021 Flott! Takk. Jeg prøvde å søke her inne på gammle innlegg og google men fant ingenting. nå kan jeg bare gå i gang! Takk👍 Sitér dette innlegget Link to post
Sequoia Svart 7.Juni.2021 Del på Facebook Svart 7.Juni.2021 (redigert) Bjarth skrev 13 minutter siden: Flott! Takk. Jeg prøvde å søke her inne på gammle innlegg og google men fant ingenting. nå kan jeg bare gå i gang! Takk👍 Du kan med fordel bruke PlastX både inn- og utvending på plastvinduene. På båtens glassruter ellers kan du bruke "RainX Rain-Repellent" utvendig. Men rutene må da være helt rene først, ellers får du en grå hinne. På glassrutene innvendig kan du bruke "RainX Anti-Fog". Mulig også Biltema har produkter som dekker disse områdene nå. De har fått mye som er innmari bra i de nye seriene sine. Redigert 7.Juni.2021 av Sequoia (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
PiperBill Svart 7.Juni.2021 Del på Facebook Svart 7.Juni.2021 PlastX inneholder slipemiddel aluminium oksid. Brukes på gammel og slitte plastvinduer men på nye vinduer er det en No no... Sitér dette innlegget And always remember the wire should have a higher rating than the fuse as otherwise the wire becomes the fuse! Link to post
Billa Svart 7.Juni.2021 Del på Facebook Svart 7.Juni.2021 Daglig vedlikehold etter ankomst i havn: Spray på vindusrens fra Jif, Uniq e.l. Svampe ut og dra av med myk silikonnal e.l. Brukes innvendig og utvendig. Slitt vinduer byttes. Sitér dette innlegget Sushi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.