Wannskrækk Posted June 6, 2021 Share Posted June 6, 2021 Har en bruktkjøpt mercury 6 hk 4-takt. Først var den litt vond å starte, og etterhvert vil den ikke i det hele tatt. Den har fått ny forgasser (hjalp en stund), gnist er ok, går noen slag på startgass. Det kommer bensin opp til filteret. Kan den være bensinpumpen, tror det er membran. Noen som kan hjelpe/tips, slik at jeg slipper å bytte jolle-motor rett før ferien? Quote Link to post
bellen Posted June 7, 2021 Share Posted June 7, 2021 Om det er bensinpumpen, så burde du klare å få start på den når du pumper opp blæren på slangen og fånden til å gå ved å fortsette å pumpe. Quote Link to post
Wannskrækk Posted June 7, 2021 Author Share Posted June 7, 2021 Den metoden virket på en motor jeg hadde en gang i tiden, og der var membranen/pumpa gåen. Denne motoren har jeg ikke separat tank til. Quote Link to post
Recommended Posts