Jump to content

Noen som har erfaringer med Ramin?


junern

Recommended Posts

Hei

 

Er det noen som har erfaringer med Ramin 785 (26 fot)? Fant ingen i oversikten i erfaringsdatabasen, så jeg forsøker i det åpne forumet og håpe på napp fra noen?

 

Har fått 3-fotsyken og vurderer å kjøpe en større bruktbåt i løpet av våren, så da det er greit å få samlet noe informasjoner om denne type båt som jeg falt for.

 

Drømmen er å være med på Dalslandskanalen med At-le + mange andre båtvenner til neste sommer...

 

Junern.... :cool::yesnod:

Link to post
Share on other sites

Hei

 

Er det noen som har erfaringer med Ramin 785 (26 fot)? Fant ingen i oversikten i erfaringsdatabasen, så jeg forsøker i det åpne forumet og håpe på napp fra noen?

 

Har fått 3-fotsyken og vurderer å kjøpe en større bruktbåt i løpet av våren, så da det er greit å få samlet noe informasjoner om denne type båt som jeg falt for.

 

Drømmen er å være med på Dalslandskanalen med At-le + mange andre båtvenner til neste sommer...

 

Junern.... :cool::yesnod:

Hei Junern.

Det er Ramin 785. Tok den tillegg bilde inn.

Mvh At-le :cool:

Bilde

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...