junern Startet 9.November.2005 Del på Facebook Startet 9.November.2005 Hei Er det noen som har erfaringer med Ramin 785 (26 fot)? Fant ingen i oversikten i erfaringsdatabasen, så jeg forsøker i det åpne forumet og håpe på napp fra noen? Har fått 3-fotsyken og vurderer å kjøpe en større bruktbåt i løpet av våren, så da det er greit å få samlet noe informasjoner om denne type båt som jeg falt for. Drømmen er å være med på Dalslandskanalen med At-le + mange andre båtvenner til neste sommer... Junern.... Sitér dette innlegget Link to post
At-le Svart 9.November.2005 Del på Facebook Svart 9.November.2005 Hei Er det noen som har erfaringer med Ramin 785 (26 fot)? Fant ingen i oversikten i erfaringsdatabasen, så jeg forsøker i det åpne forumet og håpe på napp fra noen? Har fått 3-fotsyken og vurderer å kjøpe en større bruktbåt i løpet av våren, så da det er greit å få samlet noe informasjoner om denne type båt som jeg falt for. Drømmen er å være med på Dalslandskanalen med At-le + mange andre båtvenner til neste sommer... Junern.... Hei Junern. Det er Ramin 785. Tok den tillegg bilde inn. Mvh At-le Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.