JAG1 Posted June 7, 2021 Share Posted June 7, 2021 (edited) Hei. Jeg har ett Side-power panel med joystick: Problemet er at når jeg prøver å slå den på, så viker ikke alltid det, må prøve en del ganger før den skrur seg på. Det kan se ut som at det er kommet noe rust rundt knappene. Er det noe jeg kan gjøre for å fikse denne, eller er det bare å kjøpe ny? Edited June 7, 2021 by JAG1 (see edit history) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Hulda Posted June 7, 2021 Share Posted June 7, 2021 Fiks: Kjøp nytt panel. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
pipe Posted June 7, 2021 Share Posted June 7, 2021 Ett eller annet sted i huset har jeg en slik Sleipner joystick som er ny i eske. Hvis den er dyr ny kan jeg leite den frem så blir vi sikkert enig om pris. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Torsen67 Posted June 7, 2021 Share Posted June 7, 2021 Kjøp ny. Tror den koster rundt en tusenlapp. Er ikke så glad i saltvann disse.. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
mawilu Posted June 7, 2021 Share Posted June 7, 2021 Særdeles dårlig kvalitet på de panelene,har gitt Sleipner flere tilbakemeldinger om kvaliteten ,har vært slik i mange år uten bedring må være god butikk å selge nye panel .Mange har også delaminert etter noen år. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Kaptein Plast Posted June 7, 2021 Share Posted June 7, 2021 Dårlig klebet, gjøres dette korrekt tåler det omtrent all verden.. Dette er enten bare å bytte, ellers kan man montere diskrete brytere i stedet for touchpanelet, det er vanligvis ikke så vanskelig. Penest å bytte, selvsagt. (Jobbet 10 år med design og produksjon av paneler..) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
JAG1 Posted June 14, 2021 Author Share Posted June 14, 2021 Hei. Takk for gode tips. Nytt ble kjøpt inn og er installert. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts