Baard Startet 7.Juni.2021 Del på Facebook Startet 7.Juni.2021 Hei, Har studert de innleggene som ligger her på forumet rundt dette emnet. Jeg har anskaffet en båt med DPG drev og ønsker å montere en drevdusj for å gjøre levevilkårene for drevet bedre. Tenkte opprinnelig å lage dusjen i syrefaste rør, og har tenkt å både montering på drevet og montering på båtens akterspeil. Jeg lurer nå på om noen har forsøkt å lage drevdusj i plastrør? Det er relativt lett å få tak i, og man får jo bend som kan brukes etc. Disse må jo limes for å ikke fri seg regner jeg med. Noen med erfaring her? Jeg er åpen for alle anbefalinger til typer dusj, monteringsmuligheter etc, men om dere kommer med tips så er det fint om dere også sier litt om hvor man har fått tak i deler og slikt. Båten er på land denne uka for en jobb på verksted, så må få gjort det denne uke om det skal på før neste sessong.... Takker. Sitér dette innlegget /Baard Link to post
RGH Svart 3.Februar.2022 Del på Facebook Svart 3.Februar.2022 Hei. Jeg har et DPG drev som jeg lurer på å montere drevdusj på. Er litt nysgjerrig om du fikk laget en god løsning ? Sitér dette innlegget Link to post
Jakob T Svart 3.Februar.2022 Del på Facebook Svart 3.Februar.2022 Har montert på mine DPG drev.Brukt rustfrie rør,som er skråskoren ca 5 mm under bunn,vinkles mot siden på drevene for å kjøle øvre veksel.Er sveist skrufeste på rørene,skrudd i akterspeilet. Har kobla på sink fra flaps. Er effektiv, har dessverre ikkje bilder Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.