Jump to content

Lage drevdusj til Volvo Penta DPG drev


Baard

Recommended Posts

Hei,

 

Har studert de innleggene som ligger her på forumet rundt dette emnet. Jeg har anskaffet en båt med DPG drev og ønsker å montere en drevdusj for å gjøre levevilkårene for drevet bedre. Tenkte opprinnelig å lage dusjen i syrefaste rør, og har tenkt å både montering på drevet og montering på båtens akterspeil. 

 

Jeg lurer nå på om noen har forsøkt å lage drevdusj i plastrør? Det er relativt lett å få tak i, og man får jo bend som kan brukes etc. Disse må jo limes for å ikke fri seg regner jeg med. Noen med erfaring her?

 

Jeg er åpen for alle anbefalinger til typer dusj, monteringsmuligheter etc, men om dere kommer med tips så er det fint om dere også sier litt om hvor man har fått tak i deler og slikt. Båten er på land denne uka for en jobb på verksted, så må få gjort det denne uke om det skal på før neste sessong....

 

Takker.

/Baard

Link to post
Share on other sites

  • 7 måneder senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...