Jump to content

Velge dynamo til yanmar 6LYA-STP


Sjeldenutpå

Recommended Posts

Eg må fiksa dynamo, (trur eg)  Det glimter litt i ladelyset av og til, og lader svakere.   Såvidt eg har lest meg opp til så skuldast slik dioder.. 

Yanmardeler vil ha over 7000kr for dynamo, dyrt .....  og eit eller anna trading firma skriv 1900kr på finn.  

Er yanmar orginal spesiell ?  Er den dobbelisolert eller noko sånn? 

Motoren står i aluminiumsbåt, men det er standard motor med minus i blokk såvidt eg har forstått.  Vi slår av hovedstrøm til både pluss og minus for motor når den ikkje er i bruk. 

 

Desse diodene , går det ann å sjekke / bytte?   Eg trur eg har liggande ein deledynamo som var sjøvannsskadet etter ein dugnadsjobb på ein anna motor. 

 

Nokon tips ?  🙂

Yanmar 6LYA-STP 340hk

Link to post
Share on other sites

Åsane start og dynamo svarte kjapt, så det kan bli aktuelt å sende den opp dit.  

Men eg fekk eit anna tips. Dersom det glimta i ladelys også ved fulle batterier var det mulig ikkje dioder, først lurt å sjekke børster og rust/kontakt inni, så eg tar ein skrujobb først. 

Yanmar 6LYA-STP 340hk

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...