Ida Marie III Startet 8.Juni.2021 Del på Facebook Startet 8.Juni.2021 Mistet strømmen til ankervinsjen... Regner med dette sikringen...men hvordan virker den...? Får ikke trykket den inn.. Noen som vet.? Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 8.Juni.2021 Del på Facebook Svart 8.Juni.2021 Har du målt og sjekket om det er spenning fram til og etter sikringen? Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Ida Marie III Svart 9.Juni.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Juni.2021 Ja, der er en hovedbryter på denne kursen fremme ved styreposisjon, der er det ikke strøm.. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 9.Juni.2021 Del på Facebook Svart 9.Juni.2021 Ok, men er det spenning inn på sikringen? Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Ida Marie III Svart 9.Juni.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Juni.2021 Ja, det regner jeg med...er bare en halvmeter kabel fra batteriet... Men jeg skal sjekke det for sikkerhets skyld... Kursen ble overbelastet, så det var derfor jeg tenkte det måtte være en slags sikring som røk.. Sitér dette innlegget Link to post
Viksund 830 Svart 9.Juni.2021 Del på Facebook Svart 9.Juni.2021 (redigert) Jeg trodde dette var en automatsikring, den spretter ut når den blir overbelastet og at man trykket den inn igjen for å koble inn igjen. Jeg hadde en slik på den forrige motoren jeg hadde. https://www.bluesea.com/products/2142/Medium_Duty_Push_Button_Reset_Only_Circuit_Breaker_-_50A Redigert 9.Juni.2021 av Viksund 830 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 9.Juni.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Juni.2021 Ja, det trodde jeg også...men den lar seg ikke trykke inn med vanlig håndmakt... Har du forsøkt den du hadde...? Det står en rett ved, identisk, men bare 70 amp...den lar seg heller ikke trykke hverken ut eller inn....men den er i orden... Kan det være at det skal skrues ut, og at der står en grov sikring inni der..? Vil helst ikke bruke for mye makt på det... Sitér dette innlegget Link to post
torebåt Svart 9.Juni.2021 Del på Facebook Svart 9.Juni.2021 Tråd fra Baylinerklubben Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 9.Juni.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Juni.2021 Høres ut som det bare er å dra til den...🤔🤔😳😳 Sitér dette innlegget Link to post
torebåt Svart 9.Juni.2021 Del på Facebook Svart 9.Juni.2021 Ser sånn ut Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 9.Juni.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Juni.2021 Fantastisk....jeg trøkte til, følte det var rett før jeg knakk håndbaken....da kom et knepp...og strømmen tilbake... Tusen takk torebåt....👍👍👍👍👍 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.