Jump to content

trøbbel med deler til Beta 20 -mangler woc nummer


Capitan

Recommended Posts

Hei

 

Ifjor prøvde jeg å få tak i noen deler til en beta 20, modell bd722 tror den er fra rundt 1998. Det skulle vise seg å være svært vanskelig uten et woc nr. Jeg har serienummer på motor og girkasse, men lappen med work order card nummeret er borte. Tidligere eier har dessverre ikke notert nummeret ned noe sted i manualene så jeg finner det ingen plass. Firmaet som solgte han motoren er lagt ned og alle kontaktpersoner han hadde notert er ikke mulig å oppdrive.

 

Jeg håper det er noen der ute som kan dele et woc order card nummer med meg, så det er mulig å bestille deler til den. Det er en helt standard beta marine bd722. Eneste ekstra utstyr er ventiler på varmeveksleren som går til en calorifier circuit. Den har den gamle sjøpumpen og impelleren fra Jabsco.Screenshot_20210609-135226.png.e32229dd25d111ac85b173d28e529e09.png

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...