Roaldb Startet 14.Juni.2021 Del på Facebook Startet 14.Juni.2021 Har en bavaria 33 2007 model hvor jeg innimellom får litt vannsamling under dørken i salongen. Lurer på om dusjsluket kan være synderen og ønsker å bytte slangen fra sluket til ny med nye slangeklemmer osv. kan bare ikke finne ut hvordan jeg kommer til på undersiden her?? Noen som vet? Sitér dette innlegget Link to post
Sequoia Svart 14.Juni.2021 Del på Facebook Svart 14.Juni.2021 Du kan dra opp sluket, og du kommer under med armen via luka under vasken. Sitér dette innlegget Link to post
Roaldb Svart 14.Juni.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Juni.2021 Forsøkte armen under ved luka, men det var ikke sjans. Kan dra opp sluket, men det er av mye mindre diameter enn slangen så vil tro at slangen bare faller av hvis jeg drar skikkelig til Sitér dette innlegget Link to post
Fanteliv Svart 14.Juni.2021 Del på Facebook Svart 14.Juni.2021 Jeg prøvde også å få til dette i Bav. 42Cr. - men måtte gi meg. Tettet med tec7 og skrudde igjen sluket uten å få gjort noe med slangen. Dette er montert før bad-modul ble montert, tenker jeg..😬 Sitér dette innlegget Link to post
Roaldb Svart 15.Juni.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Juni.2021 (redigert) Uff, var redd det var sånn ja. Ikke det mest vedlikeholds vennlige designet 😔 antar at eneste løsning da er å skjære ut en større del rundt sluket legge slange og støpe med epoxy/ glass fiber rundt 🤨 det gidder jeg neppe Redigert 15.Juni.2021 av Roaldb (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sequoia Svart 15.Juni.2021 Del på Facebook Svart 15.Juni.2021 Hos meg fikk jeg opp sluket og litt slange. Men jeg hadde også problem med vann som trakk opp i tepper i lugaren utenfor. For min del så løsnet jeg sluket og brukte Tec7 til å fuge en ny pakning og så skrudde sluket ned igjen. Har vært tett siden så det var rett og slett ikke tett mellom dørken i dusjen og sluket. Slangen tilkoblet sluket var altså ok. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.