Knallipadden Startet 14.Juni.2021 Del på Facebook Startet 14.Juni.2021 Må ha nytt batteri til min lille båt. Har bare et batteri i dag. Kunne tenke meg et til forbruk og et lite til start. Kunne tenkt meg en batteri velger slik at jeg kan bytte mellom start og forbruk. Tenkte noe enkel ala denne. Hvordan kobler jeg det opp? Det er bare en kabel inn til + og - i batteri kassen, så det er ikke så lett å splitte opp. Sitér dette innlegget Link to post
Fiks Svart 14.Juni.2021 Del på Facebook Svart 14.Juni.2021 F. eks. tilsvarende som dette brukt i snekke med 18 hk. Sabb: Sitér dette innlegget Link to post
Vittig Svart 16.Juni.2021 Del på Facebook Svart 16.Juni.2021 Er det ikke bedre med en batteriskiller/batterisamler ala. https://www.sparelys.no/victron-cyrix-ct-12-24v-120a-batteriskiller-samler? Da slipper du å tenke på bryteren og kan heller ikke gjøre feil da du adskiller systemene men releet vil åpne når du får ladespenning fra dynamo slik at forbruksbatteri også får lading. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.