Pønk 63 Startet 14.Juni.2021 Del på Facebook Startet 14.Juni.2021 Har en Viksund 880 Frontier som hadde autopilot, en slik med sprit kompass.Ser rorpumpen og den elektriske hydraulikkmotoren sitter igjen men alt annet er fjærnet. Kan jeg kjøpe moderne autopilot kompass og ror giver å få nytt og gammet til å fungere? Eller er det bare å kjøpe alt nytt? Sitér dette innlegget Link to post
S/Y Emma Svart 15.Juni.2021 Del på Facebook Svart 15.Juni.2021 Det hjelper sikkert om du har modellnavn/nummer på mekanikken som står igjen. Men generelt kan det sannsynligvis brukes. Sitér dette innlegget Følg S/Y Emma på Facebook • Blogg: To år på langtur med S/Y Emma Link to post
Ida Marie III Svart 15.Juni.2021 Del på Facebook Svart 15.Juni.2021 Jeg hadde kjøpt nytt... Sitér dette innlegget Link to post
Morten1989 Svart 15.Juni.2021 Del på Facebook Svart 15.Juni.2021 Jeg vil tro det blir billigere å kjøpe en ny pakke i stedet for å kjøpe enkelt komponenter og kansje? Jeg kjøpte en Raymarine Autopilot for 2 år siden til 13500kr inkl alt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.