Nikk Posted June 15, 2021 Share Posted June 15, 2021 Hei. Jeg forsøker å lokalisere bedrifter i Bergens-området som er gode på plastreparasjoner. Skaden som skal utbedres er på en 42 for seilbåt. Ikke så veldig omfattende skade, men på et godt synlig sted så det må være noen som er flinke på finish og farge på gelcoat. Er det noen her som har tips/anbefalinger/erfaringer? Quote Link to post
mons Posted June 15, 2021 Share Posted June 15, 2021 Litlebergen får varme anbefalinger fra meg. Quote Mons Link to post
Sun Flyer Posted June 15, 2021 Share Posted June 15, 2021 https://www.n-m-f.no/#top Men det er kanskje overkill for en såpass enkel jobb. Quote Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
JanB Posted June 16, 2021 Share Posted June 16, 2021 Dolvik båt på Askøy. Ingen kan gelcoatfinish betre enn dei. Trur også Viknes tek slike oppdrag. Quote Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
Nikk Posted June 16, 2021 Author Share Posted June 16, 2021 Takk for svar. Da har jeg en topp 3 liste å jobbe med - så får jeg se om noen av de har tid innen overskuelig fremtid. Quote Link to post
Recommended Posts