Nikk Startet 15.Juni.2021 Link til dette innlegget Startet 15.Juni.2021 Hei. Jeg forsøker å lokalisere bedrifter i Bergens-området som er gode på plastreparasjoner. Skaden som skal utbedres er på en 42 for seilbåt. Ikke så veldig omfattende skade, men på et godt synlig sted så det må være noen som er flinke på finish og farge på gelcoat. Er det noen her som har tips/anbefalinger/erfaringer? Sitér dette innlegget Link to post
mons Svart 15.Juni.2021 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2021 Litlebergen får varme anbefalinger fra meg. Sitér dette innlegget Mons Link to post
Sun Flyer Svart 15.Juni.2021 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2021 https://www.n-m-f.no/#top Men det er kanskje overkill for en såpass enkel jobb. Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
JanB Svart 16.Juni.2021 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2021 Dolvik båt på Askøy. Ingen kan gelcoatfinish betre enn dei. Trur også Viknes tek slike oppdrag. Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
Nikk Svart 16.Juni.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2021 Takk for svar. Da har jeg en topp 3 liste å jobbe med - så får jeg se om noen av de har tid innen overskuelig fremtid. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.