Huth Startet 15.Juni.2021 Del på Facebook Startet 15.Juni.2021 Jeg har hatt et lite pusleprosjekt på gang, hvor jeg har satt i stand og pusset opp en gammel Wallas 1800B. Men nå som varmeren er klar for montering så har det dukket opp en utfordring med å finne en passende eksosslange. Utløpet på varmeren er målt til 43,1mm, men jeg greier ikke å finne noe nærmere enn 42mm eksosslange. Inntaket er 60mm, så der er det kurant å få tak i slange. Håper noen kan ha et tips til en slange som kan brukes. Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 15.Juni.2021 Del på Facebook Svart 15.Juni.2021 Jeg har 45mm slange. Nært nok? Og jeg har også 60mm inntaksslange. Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Huth Svart 16.Juni.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Juni.2021 Takker så mye for svar! Når du mener det er nært nok så er det nært nok for både meg og varmeren:) Jeg trodde det ville bli for stor klaring, slik at den kom til å dra med eksosen i inntaksluften. Bestiller jeg dem ved å sende deg en e-post? Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 16.Juni.2021 Del på Facebook Svart 16.Juni.2021 Send meg en e-post med adresse og tlf.nr Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.