Swingswong Startet 16.Juni.2021 Del på Facebook Startet 16.Juni.2021 Jeg har en Jabsco tank med nivåsensor og et panel for å tømme tanken. Nivået er alltid på tom selv om tanken er full. Pumpen vil da ikke pumpe ut i mer enn noen sekunder da den tror tanken er tom. Er det noe som går å reparere på? Sitér dette innlegget Link to post
Karlsenkystfiske Svart 16.Juni.2021 Del på Facebook Svart 16.Juni.2021 Vet du noe om hvordan måleren fungerer? Hva slags signal skal den sende ut? Prøvd å måle på ledningen(e) fra måler til panel? Sitér dette innlegget Link to post
Swingswong Svart 16.Juni.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Juni.2021 Jeg tror det går en tynn kabel fra panelet til en elektronikkboks på tanken. Pumpen er også koblet inn på den. Hvordan sensoren virker er jeg ikke sikker på. Sitér dette innlegget Link to post
Swingswong Svart 19.August.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.August.2021 Koden er knekt. Panelet har en hemmelig knapp. Om noen sliter med denne tankmåleren finnes det en måte å kalibrere den på. Under Jabaco logoen finnes en knapp. Gjør følgende for kalibrering: Tøm tanken helt. Hold hemmelig knapp inne i ca 5 sek. Nederste LED tennes. Ikke rør noe før den går tilbake til vanlig. Fyll tanken opp med vann. Hold den hemmelige knappen inne i 5 sek. Nederste LED tennes. Trykk så på den hemmelige knappen en gang innen 3-4 sekunder. De røde LED tennes. Ikke rør noe før de slukker. Tank er nå kalibrert. Tøm tank og fyll opp med vann for å teste funksjon. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.