Herlars Startet 16.Juni.2021 Del på Facebook Startet 16.Juni.2021 Har en suzuki df90 som bakker med for lavt turtall. Hvordan kan jeg justerer turtallet? Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 16.Juni.2021 Del på Facebook Svart 16.Juni.2021 Turtallet styres elektronisk vha. IAC ventilen. Der er også en IAC bypass som kan justeres manuelt men vil ikke anbefale å skru på den i blinde, dvs. uten å ha diagnoseverktøy tilkoblet. Er turtallet forskjellig på tomgang i forover og revers? Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle. Link to post
Herlars Svart 17.Juni.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Juni.2021 Ingen forskjell på forover/akterover Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.