Jump to content

Skivebom fra tysse i annonse for ny vannscooter henger


andersb

Recommended Posts

https://fb.watch/6c3k5BdZm9/ 

 

Jeg er pro vannscooter, har hatt flere,  og selv jeg må sukke når jeg ser annonsen og video.  

 

Full gass for nærme land, for så å klippe inn kryssing rett forran baugen på båten?!

 

Dårlig/feil lastsikring. De tar bitteliten stropp over bare ved slepekroken, overplattformen klarer jo dra en bak, men er jo ikke lagret som en forankring og lastsikringspunkt ved frakt, som øyene forran/bak, fullsize scooter er også 500kg. man kan dra en stropp over der om man vil sikre med grime, men ikke bare som solopunkt. 


Full gass på kald motor rett av henger. 

 

Link to post
Share on other sites

Jeg ser poengene, men det er jo tross alt en reklamefilm, der er gjerne ting satt på spissen.

Man må skille mellom en reklamepresentasjon som dette er, og en instruksjonsfilm.

 

 

Jeg tror at det aller fleste vannscooter eiere klarer å behandle utstyret sitt bra uavhengig av hvor "ille" det ble fremstilt i denne filmen.

De andre...ja de skjønner ikke noe, eller gir f***uansett så det er det ikke håp for.

 

 

Det du egentlig setter lys på her, er jo det at det faktisk bør innføres obligatorisk kurs for de som skal kjøre vannscooter og andre hurtiggående fartøy, slik at de faktisk kan få en innføring i hva som er rett og galt bruk.

Slik at vågale tullinger på Youtube og slike "friske" reklamefilmer vi ser her, ikke er eneste referansen man har til bruk av slike farkoster.

Redigert av nomen (see edit history)

Hold kjeft,når du snakker til meg!

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...