Svenno80 Startet 19.Juni.2021 Link til dette innlegget Startet 19.Juni.2021 Hei, har byttet dysespissene til dysene på min perkins 4.236. Det skal vel ikke være nødvendig å sjekke de på verksted da ? Kun demontert den gamle og montert inn den nye spissen ? Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 19.Juni.2021 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2021 Du må nok sjekke om åpningstrykket er korrekt. Sitér dette innlegget Link to post
VegJoh Svart 20.Juni.2021 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2021 Som @bellen sier, så bør du nok sjekke åpningstrykket også. Åpningstrykket er vesentlig for at dysene skal gjøre innsprøytningen korrekt. Å gjøre en slik test er lettere på enstegs dyser enn på to stegsdyser. Her er en tråd jeg lagde når jeg byttet dysespisser og justerte åpningstrykket på en Yanmar 4LHA-DTP. Den beskriver litt om hva du må gjøre. Sitér dette innlegget D5L Skibsplast 14 | Hobby 445 Exclusive | Uttern D55 | Askeladden 705 Voyager | Marex 280 Holiday | HR 435 | Viksund 310 St.cruz Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.