Jump to content

Simead CE33 viser bare grunnkartet


spilli

Recommended Posts

Min kartplotter Simrad CE33 viser bare grunnkartet og ingenting fra NT+

brikken. Posisjon og kurs, samt ecolodd fungerer Ok. Er det noen glupe hoder der ute som kan komme med et godt råd? Har backup batteriet noe med dette å gjøre? Har ikke byttet dette på en stund. 

Mvh spillispilling

Link to post
Share on other sites

Takk for svar mawilu. Har prøvd å få tak i en annen NT+ brikke, men synes det er for galt å måtte kjøpe en for et område jeg ikke skal ferdes i. Har vert hos Seatronic, men de har kvittet seg med utstyret som de kunne teste brikkene på. Men skal følge ditt råd om å finne noen som kunne være snill å prøve brikken min i en annen plotter med samme system. 

Mvh spilli.

Link to post
Share on other sites

Tusen takk for svar. Jeg har sendt ut en bønn til medlemmer av Son båtforening 

im det EE noen som har plotter med NT+ kort , så da håper jeg på det beste. Opplysningen om hvordan oppgraderingen skjer var nyttig for meg, så takk skal du ha 

Mvh spilli 

Link to post
Share on other sites

  • 1 år senere...

I fjor la jeg ut et innlegg om min Simrad ec33 som bare viste grunnkartet og ingenting fra NT+ brikken Jeg lurte på om det kunne være back up batteriet som trengte å byttes, men fikk tilbakemelding om at det var uaktuelt. I vinter fant jeg it at jeg skal jammen prøve å bytte alikevel. Fikk tak i batteri via EBay Plukket plotteren fra hverandre, loddet inn det nye batteriet og vipps, så fungerer plotteren som bare det. Kjøpte jo ny Simrad plotter i fjor, så nu har jeg 2 plottere innstaleet Kjekt å ha.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...