spilli Startet 20.Juni.2021 Del på Facebook Startet 20.Juni.2021 Min kartplotter Simrad CE33 viser bare grunnkartet og ingenting fra NT+ brikken. Posisjon og kurs, samt ecolodd fungerer Ok. Er det noen glupe hoder der ute som kan komme med et godt råd? Har backup batteriet noe med dette å gjøre? Har ikke byttet dette på en stund. Mvh spillispilling Sitér dette innlegget Link to post
mawilu Svart 20.Juni.2021 Del på Facebook Svart 20.Juni.2021 Batteriet har ikke noe med det å gjøre.du har antagelig problem med kontakt kortleser eller kartbrikke test en annen brikke eller din i en annen plotter. Sitér dette innlegget Link to post
spilli Svart 20.Juni.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Juni.2021 Takk for svar mawilu. Har prøvd å få tak i en annen NT+ brikke, men synes det er for galt å måtte kjøpe en for et område jeg ikke skal ferdes i. Har vert hos Seatronic, men de har kvittet seg med utstyret som de kunne teste brikkene på. Men skal følge ditt råd om å finne noen som kunne være snill å prøve brikken min i en annen plotter med samme system. Mvh spilli. Sitér dette innlegget Link to post
mawilu Svart 20.Juni.2021 Del på Facebook Svart 20.Juni.2021 Ca 1av 5båter med plotter her samme brikke du får spørre litt rundt i gjestehavner på tur.Når backup batt.er flatt starter plotter en i Randers i Danmark og bruker ca 10min på å starte opp. Sitér dette innlegget Link to post
spilli Svart 20.Juni.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Juni.2021 Tusen takk for svar. Jeg har sendt ut en bønn til medlemmer av Son båtforening im det EE noen som har plotter med NT+ kort , så da håper jeg på det beste. Opplysningen om hvordan oppgraderingen skjer var nyttig for meg, så takk skal du ha Mvh spilli Sitér dette innlegget Link to post
spilli Svart 29.Juni.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Juni.2022 I fjor la jeg ut et innlegg om min Simrad ec33 som bare viste grunnkartet og ingenting fra NT+ brikken Jeg lurte på om det kunne være back up batteriet som trengte å byttes, men fikk tilbakemelding om at det var uaktuelt. I vinter fant jeg it at jeg skal jammen prøve å bytte alikevel. Fikk tak i batteri via EBay Plukket plotteren fra hverandre, loddet inn det nye batteriet og vipps, så fungerer plotteren som bare det. Kjøpte jo ny Simrad plotter i fjor, så nu har jeg 2 plottere innstaleet Kjekt å ha. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.