Baard Startet 20.Juni.2021 Del på Facebook Startet 20.Juni.2021 (redigert) Hei, Har en Engbo vinsj på båten jeg nå har kjøpt. Bildet av vinsjen ligger vedlagt. Vinsjen fungerer fint fra panelet(også avbildet) inne i båten, men jeg får ikke liv i fjernkontrollen(gammel type - bilde her også). Jeg har lett etter releet til vinsjen inne i båten, men finner det ikke - sitter det inne i huset til vinsjen sammen med vinsjen? Jeg finner heller ikke mottageren til fjernkontrollen - sitter den også inne i vinsjhuset? Redigert 20.Juni.2021 av Baard skrivefeil (see edit history) Sitér dette innlegget /Baard Link to post
Cato Svart 20.Juni.2021 Del på Facebook Svart 20.Juni.2021 Releene sitter inne i vinsjen., radiomottageren og kontrollboksen som trykknapp panelet er koblet til er vanligvis plassert i nærheten av styreposisjon (og trykknapp panelet) Sitér dette innlegget Link to post
El barco de Sol Svart 21.Juni.2021 Del på Facebook Svart 21.Juni.2021 Har du sjekket om vinsjen er koblet til en egen hovedbryter? Kan sitte nær batteriene. Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 21.Juni.2021 Del på Facebook Svart 21.Juni.2021 Vinsjen virker jo, så det er utelukket. Har du sjekket batterier på fjernkontrollen? Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Baard Svart 21.Juni.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Juni.2021 Hei dere, Takk for svar - jeg fant kontrollboksen og fjernkontrollmottageren etter litt leting, og det viste seg at fjernkontrollmottageren ikke hadde strøm da det hadde ramlet ut en pluss kabel. Takk for tipsene - nå virker det igjen :-) /Baard Sitér dette innlegget /Baard Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.