Kenneth75 Startet 23.Juni.2021 Del på Facebook Startet 23.Juni.2021 Halloen båtfolk. Jeg har en Skilsø 33 fb fra 2006. Lurer på om noen der ute som har en slik, vet hvor i båten WIN-koden (også kalt win-,sin-,hin-koden) kan være merket? Er i prosess med å registrere båten i skipsregisteret, og fikk i den forbindelse beskjed om å ta bilde av denne koden. CE-merket og veritasmerket er skruet opp inne i salongen. WIN-koden skal visstnok være merket en annen plass i båten, om jeg har forstått dette korrekt????? Har undersøkt hele båten uten å finne noe. Koden har jeg på papirer fra fabrikk, men skal altså også visstnok også være merket i båten, en eller annen plass? Ha en flott båtsommer Sitér dette innlegget Link to post
Gullfisk Svart 23.Juni.2021 Del på Facebook Svart 23.Juni.2021 Begge mine båter har den i akterspeilet utvendig. Den største har også hvertfall en plass til innvendig. Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 23.Juni.2021 Del på Facebook Svart 23.Juni.2021 Akterspeilet styrbord side, rett under fenderlist...er det mest vanlige.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.