Jump to content

Its a dirty job, but someone's got to do it...


arjosk

Recommended Posts

:cool: Da kan jeg berolige Baatplassens ærede medlemmer og brukere, at jeg personlig, og fra i morgen ettermiddag av, høytidelig, grundig og med det aller største alvor, vil representere Baatplassens interesser på Gran Canaria. Vel, det må erkjennes, jeg har jo ikke fått oppdraget fra noen av Baatplassens styresmakter, men tar dette initiativ helt selv, med fare for å bli solbrent, bedugget og akterutseilt. Jeg vil trosse alle farer, og likevel utføre min ambassadørplikt under hele mitt opphold på øen. Og med et stolt smil vil jeg sette mine ben på de fjerne strender, og tenke at det er det samme havet vi alle drømmer om å deplasere mens vi taster oss gjennom Baatplassens ypperlige forum vinteren igjennom.

 

Ambassadørens rapport vil muligens komme en stund etter min hjemkomst til gamlelandet. Lev vel! :flag:

Link to post
Share on other sites

God fornøyelse. Selv beveger jeg ikke mitt slappe legeme på nord sida av Vrengen broa uten at det er i embets medfør eller under trusler om ekstrem vold fra mine bedre 7/8 deler. Vel noen ganger er det frivillig da,ølbunkring på Kiwi og sånt men det er unntaket som bekrefter regelen.

 

God tur :flag::drink:

Link to post
Share on other sites

  • 3 uker senere...

:cool: Ooops... hjemme igjen! Tiden brukt til å representere Baatplassen etter beste evne! Jeg har representert ved bassenget, på fjelltur blant palmer, på stranden! Jeg har til og med latt mitt legeme vandre rundt mellom andre turister på butikker og restauranter, langs promenader under palmer, i mørke varme kvelder med min vakreste halvdel ved min side, mens sirissene sang sin romantiske sensommersang. Da jeg også måtte representere under solen i stor grad, og i vannet slik at solkremen gled av min slanke, glatte kropp, måtte jeg representere under annen farge (lysende rød) under store deler av oppholdet, selv om fargene lyseblått/mørkeblått og orange selvfølgelig hele tiden var hovedfarger!

 

Jeg tar med glede på meg lignende oppgaver i fremtiden! :wink:

 

Bilde

Link to post
Share on other sites

Siden andre på en så forbilledlig måte viser seg sitt ansvar bevist, vil jeg stå frem og ta min del av byrden. BP blir behørig representert i Cervinia (italia) i uke 3 neste år, samt uke 8 og 9 i Peru (Lima ++). Noen som kan tipse meg om hvordan jeg skal komme meg over dammen til Peru, uten å slakte kontoen fullstendig? Andre tips om Peru?

Maxi 95 1975 med Solé 25 mini 2004, Honwave T30-AE 2007 med Tohatsu 9,8 2005.

Link to post
Share on other sites

Selge Baatplassen effekter .... jaja kan jo flagge det for indianerene som bor på flytene øyer i Titicacasjøen. De lever hele livet "på sjøen" så de blir nok ikke synderlig imponert over de som har 80 eller 100 overnattinger i båt pr sesong. Mulig jeg kan plukke opp noen gode råd.

Maxi 95 1975 med Solé 25 mini 2004, Honwave T30-AE 2007 med Tohatsu 9,8 2005.

Link to post
Share on other sites

I morgen er det min tur til å representere utenfor Norges territorialfarvann. :flag:

 

Skal bli deilig å komme litt vekk fra kulden som er i ferd må gjøre sin entrè.

 

Skal ikke ha med Laptop, men det kan hende jeg er logger inn for å komme med noen varme hilsninger likevel. :cheers:

 

Av båtliv blir det nok litt kjøring med Long Tail båt(er) regner meg med. CE godkjente med lokalt jordplan, og det siste av Simrad utstyr selvfølgelig, og lurer på om ikke det er VP D6 350 på dem :wink:

 

Bilde

 

 

Ellers så går det vel bra med en Yamaha også.... oppppssssss eller var det ikke Yamaha :wink:

 

Bilde

 

 

:cheers:

Link to post
Share on other sites

Ble en smule misunnelig her jeg sitter med kalde fingre og leser dette, men så kom jeg på at jeg var og vaksinerte min venstre arm for Persiagulfen idag, så det blir vel en lyserosa representant der nede også. Som ekte Båtplassenmedlem akter jeg ikke å sette mine føtter i sand, men tilbringe tiden på havet med korte innslag av landlov for å inspisere den lokale (bryggeri)kulturen. Med på kjøpet får jeg seilas i Middelhavet og Suez. Riktignok ikke i Båtplassenskala-fartøy, men det skal jeg nok overleve :cool:

 

Får bare håpe dette blir noe av nå da, og ikke kontrakten blir annulert...

Link to post
Share on other sites

Ja, får håpe det. Det er masse fint der nede. Vannvittig luksus enkelte plasser.

Skal du mønstre på en båt (skip) ... ?

Ja. Skal på jobb..denne jula også :lol:

 

 

Krapyl:

Er ikke sikkert jeg ser deg. Har vel nok med å levere ut sigaretter til losen og hans menn tenker jeg. :crazy:

Redigert av Kenneth (see edit history)
Link to post
Share on other sites

  • 1 måned senere...

...representere Baatplassens interesser på Gran Canaria. :flag:

Da bare nevner jeg at jeg har overtatt stafettpinnen fra i morgen av... :cool:

 

Så får dere andre klare dere med eller uten thrøstere her hjemme imellomtiden... :lol:

 

 

mvh

harBayliner (rømmer landet på jakt etter varmen!)

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...