Jump to content

Ny båt!!!!


blueline

Recommended Posts

Da har vi bestilt ny Bavaria 30. Nå er det bare å vente på uke 10 hvor vi får båten til Norge slik at vi kan begynne å montere litt mer utstyr. Det skal bli spennende å se om båten svarer til våre forventninger. Om det er noen Bavaria 30 eiere der ute som har noen erfaringer å dele med meg så vil jeg gjerne höre fra dere. :sailing::cheers:

Link to post
Share on other sites

Henger meg på og gratulerer eg og.. Flotte båter .. Finnes en plass hvor eg finner bilder innenfra??

Redigert av Wellcraft (see edit history)

Fjord 27 AC TMD40

Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knop
Wellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.
Firmanavn: Motordeler.com

Link to post
Share on other sites

Gratulerer med ny båt for vindkraften! :sailing:

Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!!

Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand.

Link to post
Share on other sites

å gjøre det krever både mot og galskap. Lytt til erfarne fjellfolk

:lol::lol:

Da ender jeg vel opp med en Windy 37 Grand Mistral?? Nei, jeg får nok holde meg til eksisterende skute inntil videre. Sikleobjekt nr. 1 (for tiden) er på 45 fot ---

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Link to post
Share on other sites

:lol::lol:

Da ender jeg vel opp med en Windy 37 Grand Mistral?? Nei, jeg får nok holde meg til eksisterende skute inntil videre. Sikleobjekt nr. 1 (for tiden) er på 45 fot ---

Det hadde nok vært et valg å anbefale det ja. Har mange lekre bilder fra i dag...

45 fot - jøss har du fira på krava nå eller. Jeg trodde du siktet på større stjerner jeg

Link to post
Share on other sites

45 fot - jøss har du fira på krava nå eller. Jeg trodde du siktet på større stjerner jeg

Nåja. Samme båt, bare noe mindre, lettere å håndtere, får plass i flere havner. Dessverre bare marginalt lavere pris ... Den som har lever, får se. Det er jo lørdag i morgen ... :rolleyes:

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Link to post
Share on other sites

Gratulerer så mye med ny "krenger". :lol:

 

Nei, tvert imot så synes jeg det er kjempebra. Seiler mye selv, første båten som 6 åring var vg jolle, deretter yngling, Soling, Albin express, H-båt. He He, Uten samenligning med de øvrige:

 

Du har kjøpt deg en flott båt du kommer til å få mye glede av.

 

Gratuerer med ny kjempe båt.:flag:

Redigert av Contraband (see edit history)

Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport

Link to post
Share on other sites

Gratulerer! :flag:

 

Vet hvordan du har det akkurat nå. Egentlig skulle man overnattet i ny-båten nå. Slik at man kunne gå litt rundt å sku på knapper å kikke i skap og kroker.

Det er spesielt for oss menn tror jeg. Kikke litt, trykke på knapper og drømme oss bort litt i nybåten.

Da skal vi helst være alene uten forstyrrende elementer. :drink:

Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport

Link to post
Share on other sites

Gratulerer med ny båt! Det gir en god følelse det å kjenne at en gleder seg til den dagen en kan stige ombord!

 

Jeg får snart selv den følelsen, i og med at jeg har bestilt en ny båt som jeg får i april. Den skal jeg ta mye av innredningen på selv, så det gleder jeg meg til (som en unge!).

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...