Jump to content

Ny båt!!!!

blueline

Recommended Posts

Da har vi bestilt ny Bavaria 30. Nå er det bare å vente på uke 10 hvor vi får båten til Norge slik at vi kan begynne å montere litt mer utstyr. Det skal bli spennende å se om båten svarer til våre forventninger. Om det er noen Bavaria 30 eiere der ute som har noen erfaringer å dele med meg så vil jeg gjerne höre fra dere. :sailing::cheers:

Gratulerer med ny båt for vindkraften! :sailing:

Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!!

Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand.

:lol::lol:

Da ender jeg vel opp med en Windy 37 Grand Mistral?? Nei, jeg får nok holde meg til eksisterende skute inntil videre. Sikleobjekt nr. 1 (for tiden) er på 45 fot ---

Det hadde nok vært et valg å anbefale det ja. Har mange lekre bilder fra i dag...

45 fot - jøss har du fira på krava nå eller. Jeg trodde du siktet på større stjerner jeg

Gratulerer så mye med ny "krenger". :lol:

Nei, tvert imot så synes jeg det er kjempebra. Seiler mye selv, første båten som 6 åring var vg jolle, deretter yngling, Soling, Albin express, H-båt. He He, Uten samenligning med de øvrige:

Du har kjøpt deg en flott båt du kommer til å få mye glede av.

Gratuerer med ny kjempe båt.:flag:

Redigert av Contraband (see edit history)

Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport

Gratulerer! :flag:

Vet hvordan du har det akkurat nå. Egentlig skulle man overnattet i ny-båten nå. Slik at man kunne gå litt rundt å sku på knapper å kikke i skap og kroker.

Det er spesielt for oss menn tror jeg. Kikke litt, trykke på knapper og drømme oss bort litt i nybåten.

Da skal vi helst være alene uten forstyrrende elementer. :drink:

Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport

Gratulerer med ny båt! Det gir en god følelse det å kjenne at en gleder seg til den dagen en kan stige ombord!

Jeg får snart selv den følelsen, i og med at jeg har bestilt en ny båt som jeg får i april. Den skal jeg ta mye av innredningen på selv, så det gleder jeg meg til (som en unge!).

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...